DSL and Phone Service

On December 23, 2013 I applied for new service with verizon and was told that my service would begin on December 27, 2013. But on the 26th of December my current service was disconnected and I have been without service since. Verizon sent out a tech on Friday, but he discovered the problem wasn't in my house but at the central station, on Monday (they refused to send out a tech on Saturday) they sent out a Tech on Monday and discovered that problem was the central station, I have yet to receive a call from the person who is supposed to be handling my call, because I was lied to, because there is no one working in the central station at this hour. Verizon service has gone down over the years, but this is ridiculous. If I could get rid of them I would but Cablevision is worst.
View full review
1 comment
#766106

"If I could get rid of them I would but Cablevision is worst." So you have settled......stop whining.....

ID
#467681 Review #467681 is a subjective opinion of poster.
Location
Newark, New Jersey
Service
Verizon Phone Service

The $300 gift card scam!!!!

My name is Jonathan, today I called Verizon and asked about my $300 gift card... And I so happens that allegedly I greed to the 12 month free dvr service.... Which I didn't... It's always a catch for everything, I'm so disappointed with Verizon.. And here I was telling my friends how good this service was!!! So I really wanna thank you verizon for lying to my face!!!! So from now on I will never refer any of my friends and family... I rather have optimum rob me blind than get screwed by Verizon!!!!! You guys suck *** Verizon.... Liar liar liar
View full review
1 comment
#879768

Had same thing happen sign up 6/3 yellow contract right at bottom promotion promised was told by 4 employ. The sales person made a mistake.beware

ID
#467464 Review #467464 is a subjective opinion of poster.
Location
New York, New York
Product
Verizon Gift Card

Charged almost 4000.00 for mystery data

Recently, my parents were charged nearly 4000.00 over two months billing cycle for supposed datamobile web usage. What makes this laughable is: 1) Its a shared plan between 2 "feature phones". specifically Samsung Gustos. Neither of them are tech savy, requiring me to show them how to turn the ringer volume up. IE: they have never once used the mobile web feature of their phones, much less multiple gigabytes worth of data. 2) Being as they are on feature phones, they aren't required to have data provisioned in the way a android - etc phone would require. With that said. this mystery data was costing them 1.99 A MEGABYTE! 3) When they requested logshistoryetc of their data usage. the request was denied due to privacy issues. Ummm hello? Not allowed to see the records of the places you are accusing me of going due to privacy? A tech with Verizon even determined that there was no way they could have possibly incurred these charges, and that it was probably due to "bleed over" on their end. Never the less, billing refuses to reverse the charges. Freaking amazinfg
View full review
ID
#467382 Review #467382 is a subjective opinion of poster.
Location
Silverdale, Washington
Service
Verizon Phone Plan
Loss
$4000

Misrepresentation in Store by Sales

I went to the Verizon Store intending to spend 99.00 on a phone with my two year upgrade. I wanted to do this and be done with any payments because I was planning to move in a few months. The salesman though suggested the Verizon Edge program where I would make a few payments until the phone was paid off. I wanted to confirm so I asked if this meant I would make payments of roughly 20.00 over five or six months to pay the 99.00 off. He stated this was correct. So I agreed. What I was not told was I would actually be paying the full retail value over 24 months, something I would have never agreed to if I knew. After all, I was planning on moving out of the country. I didn't want to make payments on a service I wasn't even using. So I signed the papers. The contract states that you can change your contract before 14 days are up. But my parents are the account holder and I don't look at the bill when it just comes in. I just pay them. So I didn't realize I was paying full retail value until two months had passed. I contacted Verizon and they said there was nothing they could do. They said if anyone could help it would be the store manager. But after contacted him, I received the same answer. I tried to reason that if I would have been correctly explained what I was agreeing to I would have never agreed since I am moving. But nothing was resolved.
View full review
1 comment
#763399

Devil is in the details......its a hard lesson...but know this.....businesses will not go out of their way to explain the details....they just give you what you want to hear.....next time take the plan paperwork home and read it.....

ID
#466175 Review #466175 is a subjective opinion of poster.
Location
Champaign, Illinois
Service
Verizon Phone Plan
Loss
$400

They disconnected during call and did not call back

Verizon did not setup new phone, just kept disconnecting and "transferring" Jeff, Jason, Paul and Harrison are worthless employees any where. Even though I am a current customer they provided no service no answers. The website did not work at all. No one even called back and it's their call phone service. They lied and said they transfer me, the next person would say they couldn't transfer etc. Like school children playing while the teacher is out. This was the third day in a row I've worked on buying (paying customer) another line. Could not get supervisor-would get disconnected when I asked for one. I'm beginning to wonder if my brother isn't right-take all seven lines to AT&T.
View full review
ID
#466050 Review #466050 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California
Loss
$650

When moving Verizon suddenly without notice raised my billand and put me on a contract with out permission.

When moving Verizon suddenly without notice raised my bill. They also enrolled me onto a contract without my authorization. The new bill has 15 - 20 crazy looking charges on it including a $60 activation fee that was never mentioned. When I called to complain the first csr I spoke with had no idea what was going on with my account and the second csr I spoke to was a ***. She was acting like I was the one in the wrong and told me she would have to call me back tomorrow. What a racket, Verizon is such a scam.
View full review
ID
#464917 Review #464917 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Product
Verizon Account

Useless Chat Customer Service

This is a Verizon chat i had. There is no way to give feedback to Verizon. They want you to call them. On the Telephone. Your RealTime session ID is RT232********. You are now chatting with 'LaTasha' LaTasha: Hello, welcome to Verizon Wireless sales chat! My name is LaTasha, may I have your name, please? You: mike mcmannon- im trying to figure out how much it will cost for me to upgrade from iphone 4s to iphone 5, once i get to my 2 year date, near 12/24? what is my 2 yr date? LaTasha: Hi Mike! LaTasha: How may I assist you with your online order today? You: my contract date is 12/24, how much to exchange iphone 4s 16, for a 5c or 5s? LaTasha: To upgrade it would me only $40 for the smartphone access fee plus the one time fee of $30 for the upgrade. You: $40 for smartphone access fee? whats that? $30 for the upgrade sounds ok. So, there's no additional cost for the purchase of the iphone5, such as the 199$ on the website? LaTasha: Yes that is only the bill change amount $40 will be added with the share everything plan and the upgrade fee one time. LaTasha: The phone it self is.... You: yes, tell me more........ LaTasha: The 4s is only $.99 with the 2 year ontract. LaTasha: The 5c is only $99.99 with 2 year contract You: what do you mean? i have a 4s already. I want to upgrade to a 5s or 5c, and i want to know the total costs? I dont know what you mean regarding 99cents and a 4s with 2 yr contract? LaTasha: and the 5S is only $199.99 with 2 year contract. LaTasha: I am sorry You: why did i have to interrogate you to get the 99$ and 199$ costs. You should just give customers complete info. adios LaTasha: To upgrade to the 5C it would be a total of $99.99 for the device You: this feels deceptive- i will choose to deal directly with Apple Store LaTasha: And the upgrade fee for $30 plus the Access fee $40 that is a total of LaTasha: $169.99 You: i desire costs for AFTER 12/24 when i pass 2 yr contract date- Is that what you have given me here? LaTasha: However the $40 is a monthly fee. LaTasha: Does this help? LaTasha: All sales are subject to change at anytime. You: You: i desire costs for AFTER 12/24 when i pass 2 yr contract date- Is that what you have given me here? You: are these costs for after 12/24 specific to me? LaTasha: The phone will be $99.99 after your contract end if the phone pricing has not change by your upgrade date. LaTasha: Does that help? You: which phone will be 99$ (this is hilarious- please put together one complete thought LaTasha: The i phone 5c will be $99.99 with a available upgrade. LaTasha: I am trying to help. LaTasha: Is there anything else I can do? You: so it appears that all of the pricing is identical whether i wait for 12/24 or not, though you have not yet affirmed that these prices apply to my plan after termination on 12/24 You: i wonder why the prices are the same, it seems strange. LaTasha: I am so sorry I only now the price as of today. You: in general you would do better at chat customer svc if you would communicate more explicitly and specifically, in complete senetences. LaTasha: They do not tell us when they will end or start I am sorry. LaTasha: I am sorry, I just want to help. LaTasha: If the phone is still on sale it will be $99.99 for the 5c. You: my goal here was to find out my options after 12/24, and i have no confidence that i have received any accurate info pertinent to that. I will visit an Apple store in person i guess after 12/24 and make my decisions using Real and Accurate information about pricing. LaTasha: One moment LaTasha: You just want to know the price of the device 5c after your upgrade date correct? You: this was a waste of my time, and i generally feel that Verizon chat is weak, poor, sub-standard. It seems that the representatives actually have less info than the website. Please forward this entire chat exchange to Customer Service as a com[plaint Feedback from me/. It is my preference to hear back from a supervisor, though i expect nothing to happen. LaTasha: You total cost will be $169.99 at check out for the 5c if the sale price is the same. You: please give me a Ref# for my feedback/complaint LaTasha: I do not have the future pricing available to me in this department. I can send you a link to the email alerts so that you would be the first to know when anything official is released. Would this be okay? You: no! You: i would [prefer to get pricing info on my terms, rather than in the manner which is more convenient for you LaTasha: I only have access to the information on the website for the price of the phone. If you were to able upgrade today, you would be able to get the 5c for $99.99 plus the $30 upgrade fee. You: Maybe it would be helpful to customers if yall opened your chat sessions with a mssg tha says: "we have no additional information beyond what you can access as a customer on the website.": You: This has been a waste of my time and i would like assurance that my complaint has been forwarded to the appropriate person by You LaTasha: I can give you the number to Customer Care if you would like to try and have them give you this information. It is not available as these prices have not been set yet. You: no, i want you to do it, the information is here and pertains specifically to our chat. You should not delgate more tasks to me, You should graciously assure me that you have forwarded my concerns. Its not your fault-you have just been trained poorly. LaTasha: I do not have the ability to forward this concern in the sales department. You can contact them while I go ahead and remark your account so they know what to expect when you call in. You: What you do not have is called Initiative, and it is what makes successful people Successful LaTasha: I do understand. You can call them 1-80*-922-****. Select option 1 and 0 four times to speak with a live agent. I want to make sure you have the best chat experience possible. Do you have any additional questions for me today? You: you think im going to make a phone call, huh? LaTasha: I am sorry, Is there anything else I can help with today Mike? You: give me a web contact for customer care, since you refuse to p[*** along my complaint LaTasha: The only chat services available are sales and plan changes. I am not able to transfer you to Customer Care on the Internet as they are not available. They are only available over the phone at that number. You: Are you telling that their is no way to send feedback/complaints to Verizon via email or through the Internet at all? LaTasha: Yes, I am sorry! You: I find this preposterous and i actually do not believe that it is the Truth LaTasha: Is there anything else I can help you with, You would need to contact the number above for customer care. LaTasha: I am telling you nothing but the truth, I understand how you may feel and I am very sorry. LaTasha: Is there anything else I can assist with today Mike? You: You say "else LaTasha: Yes Is there anything I can do for you today? LaTasha: I am just trying to help Mike. You: You have not yet assisted me with anything, though i have attempted to help you a great deal. I will enjoy using this exchange in a business class LaTasha: I do understand, do you have any other questions for me today? You: i would like to be placed in touch with someone in order to give feedback specifically about this exchange- please have someone call me at 575.758.4095 LaTasha: You can call the number for customer care with the number provide before, however they will not be able to call you. LaTasha: Did you need that number again Mike? You: I dont treat my customers like this, and i dont want to be treated as though i work for you. I am a customer, and im headed for AT&T. Im going to being paying a cell bill for the nect 40 years, yall ought to know that i have other options- dont you want to show a little effort to keep me? LaTasha: I completely understand, what is it that you would like for me to do? You: You must feel very frustrated? im so sorry for that LaTasha: No I am not, I am happy to help you with what ever you need, My pleasure. You: What can you do? i am not clear yet on anything that youCan help me with. You have told me all of what you Cannot do. What can you do that the website cannot? Seriously, i may like to access some service if knew what was available. LaTasha: With the question you asked early about you upgrade with the 5c you can upgrade with the price of $99.99 plus the upgrade fee of $30 and access fee of $40, you total pay out that day would be $169.99 and only $40 will be added to your monthly bill with the share everything plan. That is the price if the 5c stays the same until your upgrade date. I can look into your account to see if there is a option to upgrade early if you would like Mike. Would you like for me to do this? LaTasha: If so may I have your mobile number please. LaTasha: I want to help you Mike. You: Oh My Gosh! it seems like all of a sudden you actually read my question. Yes! answers please
View full review
ID
#464507 Review #464507 is a subjective opinion of poster.
Location
Albuquerque, New Mexico

Bundled Service

I had been a Verizon customer for 13 years and today I canceled my phone and dsl service. On Sept. 7, 2013 I saw they had a double play bundle for $34.99 per month, so instead of having two separate bills I thought it would be convenient to have them bundled (plus save a few dollars). This was the BIGGEST mistake I could have made. I have been calling them every month because I am being billed over $65 for the supposed $34.99 package! Today was the last straw when I spoke to vz rep and he refused to let me speak to a supervisor and he also refused to revise my bill. I then called their number to have all services disconnected and my call was answered by a very nice man who took all the additional charges off my bill and my service will be disconnected. Had any of the reps I spoke to before had simply done this and corrected my bill I would still be their customer.
View full review
1 comment
#756739

File a complaint with the California Public Utilities Commission. That's what I'm going to do with ATT. My brother, who used to work at ATT, said they (utility companies) hate that.

Today the rep I was talking to ALSO refused to let me talk to a supervisor. Interesting, eh? Must be a new strategy.

So much game playing I cannot believe. How can that be cost effective. Do they just charge anything and know we cannot do much...go to small claims? What a pain for the average American. Their profits go UP along with our complete frustration. I don't think I've ever actually "hated" a corporation, but I think ATT has earned that title.

ID
#463059 Review #463059 is a subjective opinion of poster.
Service
Verizon Bundle
New Reviewer

Verizon follows their policy even when the policy is wrong.

Update by user Jan 03, 2014

After calling several times more with continued issues, a manager at the call center authorized the cancellation of my accounts based on the fact that I am in a limited reception area. I guess they don't cover Wisconsin.

I moved back to my original company which uses the same towers and have had no problems. I am still waiting to make sure all of my accounts are closed with no further expenses before closing this complaint.

Original review posted by user Dec 04, 2013
I bought an HTC 8 under contract and began having trouble with it almost immediately. Verizon personnel at the stores and over the phone did try to resolve the problems, but were unable. A replacement phone was sent and I discovered it was a reconditioned phone instead of new because it had been over 14 days when they decided to replace. The replacement has other issues and they are sending another reconditioned phone to replace it. They refuse to replace with new because of the 14 day policy even though they took their time for the first replacement order. I have been to Verizon, HTC, and Microsoft with no luck. Suggestions: Use another carrier. Do not buy the HTC 8. Stay away from Windows phones. It will I will lose over $1000 by switching, but at this point it looks like it will be worth it.
View full review
ID
#461542 Review #461542 is a subjective opinion of poster.
Location
Neenah, Wisconsin
Loss
$350
New Reviewer

I am on a fixed income & they promised me 2 tvs, 2dvrs, internet & phone for less than 90 dolls, taxes &fees included.

they call me once a week to ask me how my internet service is & i don'have a conputer & the survey lady kept me on the phone for over 20 min.if i get another dang survey,i don't have time. there are less chanbels available than direct tv.and my dvrs were supposed to be free not 20 each.chartee is 4.99 a dvr & direct was free.i also got free movies from direct. i could afford to be a level up in shows, cuz their prices wete so reasonable. everytime i make a change with you guys ypu tack on another 50 or more bucks. i am so disappointed i might shut down, til i have a better deal.
View full review
6 comments
#750925

Maybe you should read. Because it says they were promised internet. Why take something you don't need

#750918

:cry Geez,some of the comments on here are enough to make you cry...I'm sure they must be Verizon employees as well! The complainant clearly stated that he HAD NO COMPUTER...

:eek In addition, why should he get a dictionary when you cannot comprehend what he is writing anyway? :x F@&ktard.....

#750617

Verizon posts promotions,and hides the hidden charges.

#750615

please remove #total review# untrue #

#750491

If you are on*

#750490

Maybe if you are thAt fixed of an income you should think about cutting some of the services you get. Like why do you have internet if you do not have a computer.

Also buying a dictionary or using spell check might help.

View more comments (5)
ID
#460812 Review #460812 is a subjective opinion of poster.
Location
Long Beach, California
New Reviewer

OH Verizon will I ever have service again

I SAT HERE ALL DAY WAITING FOR Verizon Enterprise, Verizon FiOS TO SHOW UP TO CONNECT MY SERVICE (AFTER WAITING 2 WEEKS FOR SERVICE BECAUSE OF A MISTAKE VERIZON MADE). GUESS WHAT THE TECH NEVER SHOWED UP THEY NEVER EVEN BOTHERED TO CALL. AFTER SITTING ON THE PHONE 30 MIN I WAS TOLD THE TECH WOULD CALL TO RESCHEDULE. REALLY HE DID NOT CALL THE SAY HE WASNT GOING TO MAKE, IT ITS BEEN AN HOUR GUESS IM JUST SUPPOSED TO WAIT ALL NIGHT TOO Angela Asher Angela Asherposted toVerizon FiOS 2 hours ago · HERE IS YOU AWARD FOR THE WORST COMPANY EVER!!!!! Like · Top Comments Angela Asher Verizon FiOS Angela, unfortunately our dispatch center is closed at this time. We show that Kim advised you on this and let you know that we'd reach out to in the AM once they reopen. We also show that the chat timed out due to inactivity on your part (if you don't respond within a certain time frame it will give you a warning and then close the chat). We do apologize if the chat was malfunctioning for you & if you weren't able to view it in its entirety, but we will reach back out to you tomorrow once our dispatch center reopens. Thanks. - Paul Like · Reply · 22 minutes ago Angela Asher I was typing that although I know its not her fault I just keep getting more of the same its not my fault there was some kind of mix up from the start with setting up my service its been another 2 weeks and I seriously doubt it is my fault that ur tech decided not to show up and that he or the local office decided they would not bother calling me the customer and setting up another time even though I call at 605 pm 5 min after the latest time the tech could possible show up ( I know it shows that someone is responding back on the live chat just like it let me know kid was responding back to me) I think we are up to 3 hr on the phone and live chat dealing with this not to mention that I had to pay for a temp solution for internet serv. Is there some explanation for why your customer service is so horrible you sure dont mind sending me a bill due Dec4 of a $130 something dollars for serv I can even use. Is it Verizons policy thats it ok for a tech not to show up when they are supposed to and to never call the customer and is it also you policy for a customer to wait weeks for service when moving ( everyone complains about the cable and satellite companies but they sure were her right away) Like · Reply · 3 minutes ago Angela Asher Are you kidding me you want me to chat to tell me they cant get a hold of anyone at this time and then kimberly closes the chat while Im responding back your service sucks! Like · Reply · 51 minutes ago Angela Asher NOT MAKE PPL WAIT WEEKS AND WEEKS AFTER MOVING FOR SERVICE , UMMMM HAVE YOU TECH SHOW UP THE DAY THEY ARE SUPPOSED TO NOT JUST DECIDE NOT TO SHOW UP AND NEVER CALL Like · Reply · 2 hours ago Verizon FiOS Angela, we'll be happy to investigate your issue & help get it resolved for you. Please PM us using the link below so we can get started with that: http://on.fb.me/17Sus2T...See More Verizon FiOS Now with the nation's most advanced fiber-optic network, Verizon delivers the future of communications, broadband, and entertainment services. Product/Service: 229,597 like this Like · Reply · 2 hours ago Verizon FiOS Angela, we're sorry you feel that way. Was there anything in particular we could help you with at this time? - Paul Like · Reply · 2 hours ago 8 minutes ago · Like
View full review
ID
#460146 Review #460146 is a subjective opinion of poster.
Location
Dayton, Texas
Service
Verizon Internet Service
Loss
$100

Ripped off

After being a satisfied AT&T wireless customer for approximately 20 years, I decided to give Verizon a try due to their "extended cellular coverage". After my two year commitment to Verizon, I was eager to return to AT&T. On October 23, 2013 I purchased a "GoPhone" from Best Buy and had my service transferred from Verizon back to AT&T. The new pre-paid with unlimited voice, text and 4mg of data will save me over $47.00 per month. As a hard working single mom and school teacher, I am always thankful for an opportunity to save a few dollars. Around the first of November I decided to call the Verizon 800 number to be sure that I wouldn't be billed again and that my number had been transferred without error (feeling paranoid I guess). When I called the 800 number, the recording said that my phone number was not valid, nor had a valid account so I couldn't talk to anyone directly. Can you imagine my disappointment when I opened my bank statement to see that on Nov. 19th I was charged my $107.98 monthly bill from Verizon (auto-drafted from my checking acct). I had already pre-paid my AT&T bill on October 23 and the November AT&T bill has been drafted for this month. So today, I try again to reach someone at Verizon who can help me. The customer service rep said that they bill after the service is used. She said any cancellation after the 21st of the month would be billed an entire month. I asked even if I canceled one day later, she responded that was their policy. So they are stealing an entire month of cell service every time you change carriers. I had to pay AT&T for service I am receiving, Verizon STOLE one month of billing. Their policy does not PRO-RATE if you cancel within the billing cycle. I missed the billing cycle by one day. I will be reporting Verizon to the FCC, this policy is stealing from their customers. I was billed by two carriers, yet only received service from one. I find this totally unacceptable. Stay away from Verizon....terrible customer service....total rip off.
View full review
2 comments
#748143

For the last 4 months I have received a text on the 10th of the month stating I have used 50% of my data for my mobile broad band and again on the 15th of the month staying I have used 75%. I contacted Verizon corporate and was told they would investigate and the man I spoke with, Kegan, said he would call me back in 3-5 business days.

Well, it has been over 3 weeks now do I called Kegan back, of course he was out to lunch and I waited 1.5 hours and called again. To no avail, I was told that Verizon doesn't make bilking mistakes!!! Yesterday I plugged my Internet back in and with in 10 minutes I received a text saying I used 5.410gb of my 6gb and tried to resolve this issue with corporate. They told me I had been using my Internet and that no credits will be given.

I still am being charged for a service that I didn't use. No one could tell me how I used 5.410 gb in 30 minutes.

I am very disappointed with Verizon and the customer service that I will be going to another provider for my Internet and will not recommend Verizon to anyone going forward.. AT&T here I come.

#747587

Not defending Verizon....but you might want to take that contract out you signed and read the fine print......willing to bet there is something in there about cancelling......just saying. No it does not make it right.....but it is what it is....

View more comments (1)
ID
#459803 Review #459803 is a subjective opinion of poster.
Location
Jackson, Mississippi
Service
Verizon Phone Plan
Loss
$108

Verizon won't let me cancel

I canceled my verizon service in July 2013 at the end of my contract. Even though I paid my full contract I was still charged an early cancelation fee. Then a month later I found my service was still in effect and I was billed another month. It is now the end of November and for the fourth time verizon has assured me my service has been terminated and I owe zero money. After transferring my number to another carrier(same service less money) I found it very difficult to actually talk with a live person at verizon. My verizon store reps told me they were unable to do anything and that maybe I would like to drive to casper or just call customer service. No help available. I did finally talked with a guy at verizon and he assured me it has been resolved, we shall see.
View full review
4 comments
#773285

VERIZON ARE ONE OF THE BIGGEST THIEVES AROUND.WE WENT IN TO CANCEL MY PHONE BECAUSE THE CONTRACT WAS UP ON IT. THEY TALK PRETTY SMOOTHE,AND TALKED ME INTO GETTING A HOME LINE.

THEY SAID WE WOULDNOT HAVE TO HAVE ANOTHER LINE THAT THIS ONE COULD BE TRASFERED TO THE HOME PHONE. WE COULD NOT GET RECEPTION SO WE WENT BACK TO CELL PHONE.IN DEC.WE WAS GOING TO DROP ALL OF IT SO DEC. 28 WE WENT TO VERIZON AND ASK THAT THEY DROP ALL ON MY HUSBANDS CONCRACT DATE ON JAN 7. THEY ARE NOW BILLIN US FOR CANCELLTION FOR BOTH PHONES.YOU CAN NOT TALK WITH THESE PEOPLE AT ALL.

MY THINKING IS I HOPE THEY CAN SLEEP WELL. BUT I DONT SEE HOW

#773290
@PissedConsumer773285

YES THEY ARE THIEVES .YOU CAN NOT TALK WITH THES PEOPLE

#765432

Check to see if your state has a deceptive trade practice law (Texas does and even the insurance companies pay attention

#747992

I feel your pain. In 2008, yes, I said 2008, I was going to rent an apt.

so I set up the installation with Verizon. Before signing the lease I found a better apt, but they didn't have Fios. I cancelled the order with Verizon. On the day I was supposed to move into the other apt.

I got a call from a Verizon tech. that he was outside the apt. ready to install. I told him I cancelled it, he said he would cancel it but for me to also cancel it.

This happened 3 more times. A year later I received a bill at my new apt. for $200.00 for cable at the other address, where I NEVER LIVED. Needless to say as of today November 26, 2013 I AM STILL TRYING TO STRAIGHTEN THIS OUT.

It's now on my husbands credit report and also on my son's credit report. My son had nothing to do with this. Yesterday my son got a call on his cell about this bill.

I am at a loss as to what to do next. Good luck.

View more comments (3)
ID
#459336 Review #459336 is a subjective opinion of poster.
Location
Gillette, Wyoming
Loss
$100

Verizon Won't Help

I was overcharged on my Verizon wireless bill by $30. I called the company to get help with this and was told that the only way that they would help me is if I provided them with my SS#. When I asked to speak to the supervisor I was put on hold for 26 minutes and he said that, without providing my SS# he would not help. This seems like an unsafe practice believe that there must be some other way to help identify my bill. I offered to provide them with my Verizon account password, but that wasn't sufficient. They told me that I would simply have to pay the bill.
View full review
2 comments
#747584

The problem with giving them your s.s.# is too obvious, what if it's not really Verizon. I got callS from a # purporting to be Verizon about a problem with my bill (which I did not have)& they asked for my social.

When I asked her for some proof that she was actually from Verizon, she couldn't/wouldn't provide same & became pretty rude, so I hung up. Now I'm getting calls all the time from different #'s purporting to be Verizon & 'my problem with my acct" VERY ANNOYING, and when I call Verizon, not much help.

I still don't know whether this is some 'rogue' sub-contractor or actual Verizon people, or a total scam... :( Has made me sorry I switched to Verizon.

#745998

They ask for SS to prove you are who you say. Otherwise, anybody could call them and make changes to your service.

Wouldn't you be angry if they allowed someone to cancel your service without providing any proof that they are authorized to make changes? They already have your SS in front of them. How is repeating it back to them "Unsafe"?

You made it hard on yourself by not cooperating. And of course, all of the other people on hold had to wait while you argued with them.

View more comments (1)
ID
#459109 Review #459109 is a subjective opinion of poster.
Loss
$30
New Reviewer

Defective FIOS DVR Keeps Getting Passed Around

I exchanged my old DVR for a newer model back in October. The "new" DVR was previously "used", but seemed in decent condition. Unfortunately, it kept freezing up almost every time I turned on the TV, forcing a cold reboot. I began to suspect that the Verizon shop KNEW the DVR was defective when they gave it to me. Why else had the previous user returned it? So yesterday I took the DVR back to the same shop and exchanged it for a genuinely new one. That evening, I got an email from Verizon notifying me of a $10 fee for the exchange. Really? For a piece of defective equipment that they probably KNEW was defective when they gave it to me? So I called Verizon, spent half an hour wading through their Byzantine phone system, and finally got a rep to comp me the $10. I asked for him to comp me the one month of TV service too, but he refused, saying he could only comp me from the time I submitted a tech support claim, which of course I hadn't done. THEN I noticed that the return receipt listed the old DVR condition as "Good", with no comments about it freezing up. So basically, it's green-lighted to go to the next poor sucker who walks into that Verizon store. I asked the CS rep if he could tag that equipment as faulty, and he couldn't. Then I asked if there was anyone I could talk to about Verizon's return processes, and there wasn't. The rep told me to just submit a "suggestion" through the Verizon website, or write a letter (actual snail mail)! I've submitted suggestions to Verizon before, and they all go into a black hole -- you get an auto-response, but no person ever responds. And typing up and mailing a real letter seems a bit beyond the call of duty when I'm trying to help THEM out. I told the rep as much. "It's easier for me to just blog about it." He didn't care. Bottom line: Verizon really doesn't care what you think, or what might improve their customers' experience. FiOS service itself is great, but Verizon Customer Service is abysmal. Pray you don't ever have to deal with them.
View full review
ID
#458566 Review #458566 is a subjective opinion of poster.
Location
Riverview, Florida
Product
Verizon Website
Loss
$30